واژه خود را وارد کنید

مشتریان خواستار گزینه های سلف سرویس هستند!

مشتریان خواستار گزینه های سلف سرویس هستند!

مشتریان خواستار گزینه های سلف سرویس هستند!

مصرف کنندگان امروز می خواهند به سادگی توانایی انجام وظایف خود را داشته باشند. از این رو کسب و کارها باید کانال های ارتباطی بی شماری را که از طریق آن کاربران می توانند با شرکت تماس بگیرند و اطلاعات را جستجو کنند، ارائه نمایند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است یک اپلیکیشن موبایل یا وب سایت را جستجو نمایند یا اینکه ویدیوی آنلاین آموزشی را برای پاسخ به سوالاتشان مرور کنند. آنها به دنبال دانشی هستند که به آسانی قابل دسترسی باشد، به سادگی بتوانند سفارش خود را انجام دهند و مسائل و چالش های آنها را سریع رفع کند.

هنگام خرید، بیش از سه چهارم افرادی که مورد بررسی قرار می گیرند، خواستار آنند که خرید خود را از طریق وب سایت برند، مدیریت کنند. با این حال، در طی تعاملات بیشتر، ارتباط از طریق یک ایمیل دقیق یا تماس تلفنی مستقیم از نماینده شرکت اتفاق می افتد. شرکت ها واقعا باید بدانند که مشتریانشان چه نوع ارتباطی را در چه شرایطی ترجیح میدهند و به مصرف کنندگان این اجازه را بدهند که در روش ارتباطی و جدول زمانی خود را انتخاب کنند.

برای به دست آوردن تجربه مشتری که در راستای ستایش برند شما باشد، ورودی ها و خواسته های آنها را دریافت کنید و به آن اهمیت دهید!

بدون دیدگاه

ارسال ديدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.