واژه خود را وارد کنید

آنچه مصرف کنندگان از ارتباطات برندها انتظار دارند!

آنچه مصرف کنندگان از ارتباطات برندها انتظار دارند!

آنچه مصرف کنندگان از ارتباطات برندها انتظار دارند!

این انتظار واضح به نظر می رسد، اما آنچه که واقعا باید درک کنیم این است که باید متوجه شویم سرویس “خوب” از نظر مصرف کننده به چه معناست؟!

با توجه به مطالعات صورت گرفته، جنبه های حیاتی خدمات خوب عبارتند از:

  • سرعت پاسخگویی: هرچه برند شما سریع تر به سوالاتشان پاسخگویی کنند یا به حل و فصل مشکل آنها بپردازند، مصرف کنندگان احساس خشنودی بیشتری دارند.
  • سهولت: سازمان ها نیاز به ارائه کانال های مختلفی برای ارتباط دارند، اما باید دانست که کدام کانال در چه شرایطی ترجیح داده می شود.
  • شفافیت: زمانی که یک برند به امر آموزش و توجیه مصرف کنندگان در ارائه محصولات و خدمات خود و قیمت گذاری مرتبط می پردازد.

مشتریان انتظار دارند در هر منطقه ای که هستند محصول یا خدمت مورد نظرشان را در آن منطقه، تحویل گیرند. چه این تماس توسط مشتری یا توسط شرکت آغاز شده باشد.

دریافت پاسخ های سریع از طریق روش یکپارچه، با ابزار آسان برای استفاده، ابزارهای قابل دسترس مانند رابط های دستگاه همراه از طریق پنجره های چت، اپلیکیشن ها و مرورگرها ترجیح داده می شود.

همچنین، زمانی که یک فراخوان بزرگ یا تبلیغی وجود دارد، مصرف کنندگان می خواهند این اطلاعات را از طریق کانال ارتباطی ترجیحی خودشان به وضوح و به طور خلاصه دریافت نمایند. همچنین تعیین اهداف کانال های ارتباطی که در آن موارد می بایست ارائه شود، مهم تر است.

بدون دیدگاه

ارسال ديدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.