واژه خود را وارد کنید

۱۰ ترفند اجرایی در مرکز تماس (قسمت چهارم)‌

۱۰ ترفند اجرایی در مرکز تماس (قسمت چهارم)‌

۱۰ ترفند اجرایی در مرکز تماس (قسمت چهارم)‌

۹) به کارمندان خود ابزار مناسب برای انجام وظیفه را بدهید

کار نیروها به اندازه کافی سخت است و نیازی به شرکت در جنگ روزانه با سیستم های آهسته و صندلی شکسته نیست.
با در اختیار قرار دادن پایگاه های دانش به روز، ساده کردن  سیستم هایی که هر نیرو از آن استفاده می نماید به روحیه کارمندان کمک کنید و اطمینان حاصل کنید که همه دارای یک هدست راحت هستند.

 

۱۰) ایجاد و حفظ یک فرهنگ مثبت

تنظیم استانداردهای بالا و حفظ یک فرهنگ سازمانی مثبت، کلید اجرای یک مرکز تماس خوب است.

متأسفانه، هنوز مراکز تماس وجود دارد که نیروهای خود را مانند فرزندانشان مرتب می کنند،برای آنها  زمان استفاده از سرویس بهداشتی مشخص کرده ودر هر فرصتی به آنها یادآوری می کنند که چه کاری را  می توانند و چه کاری را نمی توانند انجام دهند . این قوانین سختگیرانه منجر به ایجاد یک محیط کاری منفی و غیرمنصفانه می شود.
به عنوان مثال، صحبت کردن با نیروها در مورد آنچه که  روز کاری آنها  را بهبود می بخشد ( از برنامه تلویزیونی مورد علاقه شان تا نوع لباس پوشیدنشان) می تواند به آنها کمک کند احساس ارزشمندی کنند.
همچنین مهم است که در مورد چگونگی تقویت انگیزه کارکنان فکر کنید. فقط تصور کنید که چه چیزی برای نیروها  مهم است از آنها بپرسید و آن پاداش را در جای خود بگذارید تا واقعا آنها را تحریک کنید.

منبع : callcenterhelper

تهیه کننده: م.کاظم

بدون دیدگاه

ارسال ديدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.