واژه خود را وارد کنید

یکپارچه سازی کانال های ارتباطی مختلف

یکپارچه سازی کانال های ارتباطی مختلف

یکپارچه سازی کانال های ارتباطی مختلف

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ظهور تلفن های همراه هوشمند، استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلف همه گیر شده است، به طوریکه افراد در بازه های سنی مختلف در این شبکه های اجتماعی فعالیت می نمایند.

سهولت دسترسی یه این شبکه ها نیز بر میزان استفاده از این شبکه ها نیز بی تاثیر نیست. افراد در روز شاید چند بار ایمیل شان را چک نمایند اما دائم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. با تمامی این موارد، اما هنوز تماس بیشترین محبوبیت را در میان افراد دارد و بیش از نیمی از ارتباطات افراد از طریق تماس تلفنی صورت میگیرد.

در واقع هر فردی ممکن است از یکی از کانال های ارتباطی بیشتر استفاده نماید. بنابراین جهت تعامل موثر با مشتریان و ایجاد حس رضایتمندی در آنها لازم است تا هر سازمانی از طرق مختلف بتواند با مشتریانش ارتباط داشته باشد.

بهترین بازخورد را زمانی به دست می آوریم که از تمامی راه های ارتباطی با مشتریان خود در ارتباط باشیم و استفاده از آنها را به نحوی ادغام نماییم تا سبب رشد کسب و کار و افزایش رضایتمندی مشتریان خود شویم. همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات سازمان در کانال های مختلف اجتماعی سبب تبدیل مشتریان باقوه به مشتریان بالفعل و بهبود استراتژی های کسب و کاری می گردد. یکپارچگی و استفاده کانال های ارتباطی مختلف یکی از ابزارهای مهم مرکز تماس می باشد.

 

بدون دیدگاه

ارسال ديدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.