واژه خود را وارد کنید

آیا شما یک ابر قهرمان برای صدای مشتریانتان هستید؟

آیا شما یک ابر قهرمان برای صدای مشتریانتان هستید؟

آیا شما یک ابر قهرمان برای صدای مشتریانتان هستید؟

اگر به عنوان یک رهبر مرکز تماس، مشتریان شما دوست دارند با شما کار کنند، اپراتورهایتان دوست دارند برای شما کار کنند.

 تیم شما، تحت هدایتتان، به طور مداوم نمرات بالا و امتیازات رضایت مشتری را به دست می‌آورد، به نظر می‌رسد شما قادر به انجام اموری که در اختیارتان قرار داده شده است هستید و از چالش‌های پیش آمده بر سر راهتان لذت می‌برید.

تجزیه و تحلیل مرکز تماس

دستیابی به این نوع وضعیت نیازمند تلاش بسیار است و تجزیه و تحلیل مرکز تماس، نقش کلیدی ایفا می‌کند. آیا آنچه را که لازم دارید انجام می‌دهید؟

آیا شما در مورد تجزیه و تحلیل مرکز تماس، هوشمندانه عمل می‌کنید؟

بسیاری از افراد، به ویژه افرادی که دارای زمینه مالی هستند، اصطلاح را با اعداد سخت مقایسه می‌کنند و نمی‌دانند که تجزیه و تحلیل‌های غنی امروز می‌تواند خیلی فراتر از آن باشد.

با ظهور و تکامل فن آوری‌های تجزیه و تحلیل تخصصی مانند تجزیه و تحلیل گفتار، تجزیه و تحلیل متن، تجزیه و تحلیل دسکتاپ و تجزیه و تحلیل احساس – تعریف، هدف و خروجی تجزیه و تحلیل در مرکز تماس شما فراتر از داده‌های سخت به نمایندگی واقعی است.

در حال حاضر، می‌توانید عطر و طعم واقعی و معتبر از مشتریان خود را در تمام کانال‌هایی که با آنها در ارتباط هستید را دریافت کنید. اما تنها در صورتی که شما از این فن‌آوری‌ها به درستی استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید یک ابرقهرمان VoC باشید، حداقل باید به موارد زیر عمل کنید:

پیاده‌سازی و بهینه‌سازی مداوم ارتباطات چند کاناله به طور دقیق به ابزارهای تجزیه و تحلیل تخصصی متصل می‌شود که میزان استفاده از این کانال‌ها، میزان ریزش و وابستگی متقابل را اندازه‌گیری می‌کند.

با توجه به تماس‌ها و سایر تعاملات مشتری، ذهنیت باز را در نظر بگیرید – شما هرگز نمی‌دانید که چه چیزی ممکن است به طور ناخواسته یاد بگیرد.

آیا برای پروژه‌های تحلیلی برنامه‌ریزی و آمادگی دارید؟

برنامه‌ریزی‌های ناکافی استقراری قبل و بعد، پروژه‌های تحلیلی بیشتری را نسبت به آنچه فکر می‌کنید خراب می‌کند. به دلیل آنکه طبیعت انسانی در برابر تغییر مقاومت می‌نماید و پروژه‌های تحلیلی نیز اساسا از جنس تغییر هستند و فعالیت‌های شرکت ها را تغییر می‌‍دهند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک ابرقهرمان VoC باشید، حداقل باید به موارد زیر عمل کنید:

با هم یک تیم متشکل از رهبری رسمی و غیر رسمی، متخصصان موضوع، مدافعان، تحلیلگران، مربیان و تشویق‌کنندگان را که تحقق اهداف تحلیلی شما را سهولت می‌بخشند، تشکیل دهید.

اطمینان حاصل کنید که شما به اندازه کافی تامین مالی اولیه و مداوم برای حمایت از نیازهای پروژه دارید.

هرکسی را در این شرکت تشویق کنید تا طرح‌های تحلیلی احتمالی را پیشنهاد دهد، سپس یک سیاست باز و درب باز نگه دارید، وقتی این ورودی را دریافت می‌کنید.

برای پشتیبانی و تشویق تحلیلگران بایستی توانمندسازی آنها و ارائه آموزش‌های مداوم  به آنها را به جریان انداخت که از فرسودگی شغلی نیز جلوگیری می‌نماید.

آیا یک فرایند رسمی برای پروژه‌های تحلیلی خود انجام داده‌اید؟

درخواست‌های بسیار و حواس پرتی‌های بیش از حد بسیار راحت می‌تواند بسیاری از پروژه‌های تحلیلی که هدف خوبی داشته‌اند را از بین ببرد. خزش طبیعی است، اما تمرکز بی‌رحمانه بر آنچه که واقعا باید انجام شود، باید حفظ شود.

به همین دلیل، اگر شما می‌خواهید یک ابرقهرمان VoC باشد، حداقل شما باید:

طرح پروژه رسمی و فرآیند پروژه‌های تحلیلی خود را ایجاد کنید.

شناسایی و متمرکز شدن بر مهمترین و یا سریعترین پروژه‌های تاثیر گذار اهمیت دارد و قبل از رفتن به پروژه دیگری، آنها را ببندید.

ایجاد مقدمات، اندازه‌گیری و ثبت نتایج در برابر این مبانی به طور مداوم باید صورت گیرد و توزیع یافته‌ها باید به صورت هفتگی به ذینفعان شما توزیع گردد.

با تغییر اهداف و استراتژی‌های شرکتی، تغییر اهداف شرکت‌ها و اولویت‌بندی پروژه‌های تحلیلی با توجه به آن‌ها بایستی بیشترین اهمیت را داشته باشند.