واژه خود را وارد کنید

رهبران مرکز تماس: سوالاتی را مطرح کنید که نشان می‌دهد چقدر خوب مشتریانتان را می‌شناسید!

رهبران مرکز تماس: سوالاتی را مطرح کنید که نشان می‌دهد چقدر خوب مشتریانتان را می‌شناسید!

رهبران مرکز تماس: سوالاتی را مطرح کنید که نشان می‌دهد چقدر خوب مشتریانتان را می‌شناسید!

همانطور که می‌دانید اطلاعات مرکز تماس که در طول تعامل اپراتورها با مشتریانتان گرفته می‌شود، می‌تواند بینش‌های انتقادی را به شما بدهد که به پیشی گرفتن از رقبایتان کمک کند و کسب و کارتان را تکامل بخشد. ترکیبات غنی امروز از تجزیه و تحلیل گفتار، تجزیه و تحلیل متن و تجزیه و تحلیل دسکتاپ می‌تواند به شما یک دید جامع‌تر در مورد مشتریانتان، نیازهایشان و تجاربشان بدهد. دانشی که به شما در شناسایی سریع تر علل ریشه‌ای شکایات مشتریان و برطرف کردن چالش‌های مربوط به کسب و کارتان کمک می‌نماید.

شما همچنین می‌توانید تفسیری را که مشتریان سعی می‌کنند به شما بگویند، از طریق نشانه‌های کلامی، غیر کلامی و آگاهانه و غیرقابل اطمینان تفسیر کنید و دقیق‌تر نیازهای آنها را پیش‌بینی کنید.

آیا شما یکی از آنها هستید؟ بایستی بررسی کنیم.

مرکز تماس مدرن: سوالاتی که تعیین می‌کند آیا شما واقعا مشتری خود را می‌شناسید؟

میانگین مرکز تماس شما چیست؟

  • زمان در صف
  • زمان هلد
  • نرخ سرعت پاسخ
  • رسیدگی به زمان
  • زمان مکالمه
  • زمان کار بعد از تماس؛ و
  • نرخ تماس‌های رها شده

آیا هر یک از معیارهای بالا افزایش یا کاهش می‌یابد؟ آیا معیارهای مختلف بین عوامل یا مکان‌های جغرافیایی متفاوت است؟

در حال حاضر بیشترین شکایت مشتریانتان (توسط هر دو دسته و جزئیات خاص) چیست؟

مشتریان از کدام محصول بیشتر شکایت دارند؟ شایع‌ترین شکایت در مورد این محصول چیست؟

شکایت بالقوه مشتریانتان در مورد سطح خدمات شما چیست؟

آیا می‌توانید بگویید که یک مشتری شکایت می‌کند زیرا می‌خواهد معامله‌ای بهتر انجام دهد یا به این دلیل که واقعا قصد دارد به رقیب شما تبدیل شود؟ روش دقیق شما چگونه است؟ از کجا می‌دانید؟

چه ویژگی یا قابلیت بالایی را مشتریان از شما می‌خواهند که به محصول‌ها اضافه کنید؟

انجام تجارت با شما برای مشتریانتان چقدر ساده است؟

در حال حاضر چه عملیاتی را می‌توانید جهت سهولت و کاهش تلاش مشتریانتان برای انجام کسب و کار با خود انجام دهید؟

تجربه مشتری از شرکت شما (از طریق رتبه بندی رضایت مشتری و بازخورد بی حد و حصر و در همه بخش‌ها، نه فقط مرکز تماس شما) چیست؟

بزرگترین ناامیدی مشتریان شما از شرکت شما چیست؟ آیا این ناامیدی‌ها اخیرا تغییر کرده است؟

چگونه می‌توان به طور کلی تجربه مشتری را بهبود بخشید؟

آیا شما به راحتی می‌توانید طرفداران پرشور و انسانی خود را شناسایی کنید؟

چگونه مشتریانتان در هنگام تعامل با عوامل مرکز تماس شما را نامگذاری می‌کنند؟

کدام کمپین‌های بازاریابی را مشتریانتان هنگام تماس با مرکز تماس شما ذکر می‌کنند؟