iWin Contact Center

مرکز تماس آی وین اولین مرکز تماس ابری کشور

مراکز تماس کشوری آی وین

الگوی متمرکز و نیمه متمرکز معماری ارتباطات

مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

دانش بنیان و مستقر در پارک علم و فناوری

تسلط بر هر دو حوزه ی اصلی صنعت مرکز تماس

شرکت دانش بنیان صنعتی آی وین تنها مرکز تماسی است که در هر دو شاخه استراتژیک این صنعت شامل: تولید نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس و همچنین انجام خدمات میزبانی و پاسخگوئی 7/24 به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

خدمات اختصاصی مرکز تماس آی وین

پیش بینی تمام نیازهای ارتباطی یک کسب و کار

  • چشم انداز 360 درجه

    پاسخگویی در تمامی کانال های ارتباطی

    مرکز تماس iWin امکان تعامل با مشتریان شما را از تمامی کانال‌های ارتباطی، از تماس تلفنی گرفته تا پشتیبانی کلیه شبکه‌های اجتماعی، میسر می‌سازد. ارائه رفتار یکپارچه در مدل‌های مختلف ارتباطی، از ویژگی‌های منحصر به فرد iWin است.

  • از یکجا، به همه جا بفروشید

    کمپین فروش تلفنی حرفه‌ای

    داشتن کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای فروش، حلقه مفقوده تمامی کسب و کارهایی است، که طعم هزینه‌های بالای تبلیغات و بازاریابی ذائقه مدیران آن را تلخ کرده است. بهره‌مندی از مرکز فروش تلفنی حرفه‌ای iWin، علاوه بر راه اندازی سریع و اقتصادی یک تیم فروش، مدیریت اثربخشی فروش به صورت آنلاین و فروش هدفمند را در اختیار شما قرارداده و فرصت‌های تجاری بالقوه را بالفعل خواهد کرد.

  • همیشه و در همه حال، پاسخگویی

    مرکز پاسخگویی و پشتیبانی 24*7

    آی‌وین با 4 مرکز تماس در نقاط مختلف کشور و کارشناسان پاسخگوی آموزش دیده و باتجربه، آمادگی پاسخگویی و پشتیبانی از محصولات و خدمات را به صورت 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته و در حجم 50 هزار تماس در هر شبانه روز آماده کرده است. با برون سپاری به آی وین، مراقبت از مشتریان خودتان را بدون دردسر مدیریت کنید.

  • همه ی حرفا رو نمیشه تلفنی زد!

    اجرای خدمات دیتا اینتری و پشتیبانی محتوایی

    ممکن است شما در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار نیازمند تحلیل داده‌ها و وارد کردن آنها به پایگاه‌های داده و بارگذاری محتواهای متنوع در بستر‌های مختلف ارتباطی (فضای وب، شبکه های اجتماعی و…) باشید، اما فرصت و نیروی انسانی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید.مرکز تماس آی‌وین با داشتن نیروهای متخصص در تولید محتوا و مسلط بر ابزارهای ارتباطی چندگانه، نگرانی شما را در این موضوع کاملاٌ برطرف می‌کند.

  • نگران تحولات بازار نباشید

    کمپین‌های تخصصی تحقیقات بازار

    مرکز تماس آی‌‌وین با بررسی وضعیت موجود کسب و کار رفتار شناسی مخاطب، داده کاوی بر روی سیستم پاسخگویی و پشتیبانی کسب و کار شما، پرسش نامه ها و سنجه های آماری دقیق در قالب پروژه‌های روانسنجی و شما کمک می‌کند تا بتوانید برنامه‌های راهبردی بازارایابی و فروش خود را با دقت بیشتری تنظیم و اجرا نمایید. آی‌وین با بهره‌گیری از این تکنیک‌ها فرآیند مطالعه بازار و بهترین پیشنهاد‌ها را در جهت بهبود فرآیندهای کسب و کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • آماده باشِ کامل!

    اختصاص کارشناسان حرفه ای و با تجربه جهت پاسخگویی

    از نظر ما شخصی که در سِمَت کارشناس تماس وظیفه‌ی پاسخگویی به مشتریان را برعهده دارد نماینده‌ی تمام و کمال آن کسب و کار در خط مقدم ارتباطی، محسوب می‌شود و کوچکترین اشتباه و اهمال از طرف این کارشناس خدشه‌ای بر هویت برند و همچنین، هرگونه ارزش آفرینی به نفع ارتقای جایگاه برند ، محسوب خواهد شد.کارشناسان مرکز تماس آی‌وین با سال‌ها تجربه و دانش فنی، در پروژه‌های مختلف از استارت آپ‌ها و سازمان و ارگان‌های بزرگ تا پروژه‌های کشوری و ملی ، ارتشی منسجم را در این صنعت تشکیل داده‌اند که بی رقیب بودن‌شان نیز بارها ثابت شده است.

  • جای نظرسنجی در خیابان نیست!

    کمپین نظرسنجی هوشمند

    مرکز تماس آی‌وین با توجه به توسعه بر پایه هوش مصنوعی، امکان برقراری نظرسنجی هوشمند؛ بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی و به صورت کاملاً مکانیزه را دارا می‌باشد. یکی از وظایف مهم هر کسب و کاری این است که به صورت دوره‌ای، نظرات مشتریان را در مورد محصول، خدمات و رویدادهایش جویا شده تا به درک بهتری از ذائقه و نیازهای اصلی مخاطبین خود دست یابد . آی‌وین می‌تواند این نظرسنجی‌ها را با کم‌ترین میزان خطا و بیشترین نرخ بهره‌وری برای کسب و کارها در تمامی ابعاد ارائه دهد.

  • Happy Call

    اجرای کمپین های رضایت سنجی

    ایجاد احساس خوب برای مخاطبین رسالت اصلی ما در این کمپین‌هاست. امکان اجرای کمپین‌های انبوه رضایت سنجی و پشتیبانی از سرویس‌های مشتری مداری، از دوست داشتنی‌ترین خدمات iWin است، چراکه مشتریان از اینکه مورد توجه کسب و کارها قرار بگیرند احساس خوبی خواهند داشت و ما هم دقیقا همین را می‌خواهیم. تحقیقات نشان داده است که مشتریان از اینکه در جایی نزدیک شما باشند لذت خواهند برد و حس می‌کنند عضوی از خانواده شما هستند و نظراتشان برای شما مهم است.

  • در مزرعه خودتان کشاورزی کنید!

    اجاره فضای مجهز برای پاسخگویی

    از دیگر خدمات پرطرفدار iWin، اختصاص فضای مجهز مرکز تماس می‌باشد. که شامل کانتر و تجهیزات لازم، پارتیشن بندی مناسب، تهویه مطلوب، اتاق استراحت و … بر اساس استانداردهای محیطی مرکز تماس جهت پاسخگویی می‌باشد. ممکن است شما بخواهید مرکز تماسی را راه اندازی نمایید و یا آن را توسعه دهید، اما مایل نباشید که هزینه بیشتری به جز هزینه تأمین نیروی انسانی انجام دهید. در این صورت مرکز تماس iWin ، در این مسیر کنار شما خواهد بود.

  • آشنایی با تمام خدمات و امکانات مرکز تماس آی وین

    بهره گیری از خدمات مرکز تماس آی وین، سبب کاهش هزینه های عملیاتی، افزایش بهره وری و همچنین افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان شماست. آشنایی اجمالی با طیف گسترده خدمات آی وین می تواند به تصمیم گیری بهتر شما کمک کند