واژه خود را وارد کنید

میزبانی پاسخگویی به تماس های تلفنی

میزبانی پاسخگویی به تماس های تلفنی

مرکز ارتباطات IWIN آمادگی آن را دارد تا با بهره گیری از تجربیات خود، بالاترین سطح کیفیت خدمات را در میزبانی پروژه های پاسخگوئی شما عزیزان اعم از تماس های خروجی و تماس های ورودی ارائه نماید. شما می توانید بدون درگیر شدن در مسائل و مشکلات راه اندازی مرکز تماس حرفه ای همچون مشکلات فنی، استخدام منابع انسانی مجرب و با تجربه، هزینه های مربوط به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و سایر هزینه ها تماس هایتان را برون سپاری نمایید و در ازای کمترین هزینه، بهترین نتیجه را به دست آورید.

این مرکز قابلیت پاسخگویی  به بیش از ۱۵۰۰ تماس همزمان را داشته در سراسر کشور را دارد. ما تنها یک مرکز  تماس نیستیم، ما مرکز تجربه ایم.

چرا برون سپاری مرکز تماس

کاهش هزینه

با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان برای سازمان ها، نیاز سازمان ها به مراکز تماس حیاتی تر از گذشته می باشد. اما راه اندازی و تاسیس یک مرکز تماس هزینه گزافی به همراه دارد. با برون سپاری مرکز تماس خود می توانید در هزینه جذب و آموزش منابع انسانی، هزینه تجهیزات مرکز تماس، فراهم نمودن زیرساخت فنی و نرم افزار مرکز تماس، با کمترین هزینه بهترین نتیجه را کسب نمایید.

افزایش بهره وری و کیفیت

مرکز تماس هوشمند با توجه به داشتن امکانات و زیرساخت حرفه ای مرکز تماس و با تکیه بر تجربیات، مهارت ها و برخورداری از منابع انسانی آموزش دیده و متخصص می تواند همانند عضوی از سازمان شما با مسئولیت و دقت ماموریت شما را به انجام برساند. برون سپاری این امر سبب انجام آن به صورت تخصصی و با کیفیت و دقت بالا می گردد.

امکان نظارت و مانیتورینگ برکیفیت خدمات

برون سپاری شاید همیشه این ترس را به دنبال داشته باشد که کنترل و نظارت بر فرآیند اجرا امکان ناپذیر و یا دشوار باشد اما ما در مرکز تماس آی وین این نگرانی و تردید را کاملا برای شما از بین برده ایم. شما می توانید علاوه بر بهره مندی از به روزترین امکانات و نرم افزار مرکز تماس بر پروژه مورد نظر خود نظارت دقیق نمایید.

خدمات مرکز تماس
  • ارائه خدمات مرکز اطلاع رسانی و پشتیبانی 24*7
  • پشتیبانی نصب و زیرساخت
  • پشتیبانی خدمات پس از فروش
  • ارائه سامانه تیکتینک
  • انجام عملیات رزرواسیون
  • اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان
  • ارسال انبوه و فرآیندی پیام صوتی
  • فروش و بازاریابی تلفنی
  • ارائه خدمات مشاوره، فروش، کاریابی و منابع انسانی
  • ارائه خدمات ثبت سفارش مشتریان
  • اجرای کمپین اطلاع رسانی خدمات و پیشنهادات
  • اجرای کمپین نصب اپلیکیشن
  • پاسخگو بودن به تمامی تماسها
  • سهولت دسترسی به سازمان برای مشتریان
  • اجرای کمپین میزان رضایت مشتریان و جلب رضایت آنها
  • ایجاد باشگاه مشتریان
  • افزایش رضایتمندی مشترکین از طریق تحلیل اطلاعات نظرسنجی
  • اجرای کمپین happy call