واژه خود را وارد کنید

ارائه نرم افزار تخصصی مدیریت مرکز تماس

ارائه نرم افزار تخصصی مدیریت مرکز تماس

مهم ترین ابزار مرکز تماس، نرم افزار مدیریت آن می باشد. از طریق این نرم افزار تمامی فرآیندهای مرکز تماس اعم از نحوه پاسخگویی، ارزیابی عملکرد پاسخگویان، مدیریت مسیریابی تماس ها و غیره را می توان سازماندهی نمود. این مجموعه مفتخر است که با بهره گیری از دانش کارشناسان متخصص خود، نرم افزار پیشرفته و قابل توسعه را طراحی و عملیاتی نموده که در ادامه به برخی از مزایای این نرم افزار اشاره می گردد:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، تعاملات افراد از طریق کانال های ارتباطی متعدد شکل گرفته است. ارتباطات یکپارجه به بهبود تجربه مشتریان کمک می نماید. راهکارهای یکپارچگی ارتباطات و پیام رسانی سرعت و سهولت را برای شما پدید می آورند. شما با یک اتصال ساده می توانید به ایمیل ها، پیام های صوتی و فکس ها دسترسی یابید و آنها را مدیریت کنید. در دفتر کار و یا در مسیر حرکت، شما می توانید محیط سرار یکپارچه تعامل شامل صدا، ویدئو، داده ها، و ارتباطات وب را در دستان خود داشته باشید. بیش از همیشه، مشتریان ارائه خدمات را در کانال های بیشتری انتظار دارند. توانمند سازی کارشناسان پاسخگو خود را برای استفاده از هر کانال (ها) که منجر به قطع تماس اول و آنها را قادر به کاهش تلاش مشتری است. توانمندسازی کارشناسان تماس جهت استفاده کانال ها بسیار اهمیت دارد چراکه سبب رفع شدن مسئله در تماس اول و کاهش تلاش مشتری می گردد.

نظرسنجی با استفاده از روش های سنتی متنی و حضوری، پاسخ مناسبی برای کسب وکارهای امروزی با این حجم بالای مخاطب و فضای رقابتی بی نظیر پیش آمده، نیست. از این رو وجود بستری جهت اجرای بی واسطه، سریع و سیستمی این کمپین ها،  حجم نظرات قابل توجهی را به سمت نظرسنجی صوتی جلب کرده است. یکی از جدی ترین تمایز های این نوع نظرسنجی کاهش بسیار محسوس زمان پاسخ به نظرسنجی توسط مخاطب و نتیجه گیری نهایی سیستمی حاصل از اجرای آن است.

نرم افزار مدیریت مرکز تماس iwin این امکان را به شما می دهد که بر عملکرد پاسخگویان نظارت دقیق و لحظه ای داشته باشید و اطمینان حاصل نمایید که تماس ها بر اساس شاخص های KPI تعریف شده انجام پذیرد. ارائه مانیتورینگ با توجه به سطح دسترسی از سطح پاسخگو تا مدیریت سازمان وجود دارد.

مرکز تماس IWIN قابلیت ارائه پنل و IVR چند زبانه را دارا می باشد.

این نرم افزار قابلیت اتصال به CRM های موجود بازار را دارد. از طریق CRM می‌توان تمامی فرایندهای سازمان را طراحی نمود و جریانی جهت رسیدگی به درخواست مشتریان راه اندازی نمایید. همچنین با استفاده از CRM می‌توانید رسانه‌های پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی، وب‌سایت و … را متصل نمایید و کلیه ارتباطات با مشتریان از طریق تمامی رسانه‌های مذکور به صورت دوطرفه از طریق CRM مدیریت می‌گردند.

 

یکی از کارکردهای بی نظیر این سامانه این می باشد که در یک بستر یکپارچه سازی مابین کلیه روش های ارتباطی شامل تماس، پیامک، ایمیل، تیکت، فکس، پیام صوتی و سایر راه ها وجود دارد. اینگونه با تمامی مشتریانتان در ارتباط باشید. یکپارچگی بین کلیه کانال های ارتباطی از دیگر ویژگی های این مرکز تماس است.

  • Call
  • SMS
  • E-mail
  • Fax
  • Voice-Mail
  • Social-Network

مرکز تماس آی وین تنها یک مرکز تماس نیست بلکه با تکیه بر دانش هوش مصنوعی و عملیات داده کاوی سبب استخراج هوشمندانه اطلاعات از تماس ها و ایجاد اطلاعات تصمیم ساز برای مدیران می گردد.

  • نظرسنجی هوشمند صوتی
  • استخراج هوشمند دیتا از تماس

داده کاوی یا data mining به معنی کاویدن داده است که به سبب آن اطلاعات ارزشمند و الگوهای منظمی از میان حجم انبوه داده های ساختارنایافته قابل استخراج است. با استفاده از داده کاوی و اطلاعات گذشته، می توان اتفاقات آینده را پیش بینی نمود که منجر به اخذ تصمیمات سود آور در کسب و کار می شود.

  • افزایش رضایت مشتریان
  • افزایش کارایی و بهره وری
  • اصلاح فرآیندهای سازمانی
  • افزایش سودآوری کسب و کار
  • ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار
  • یافتن الگوی مناسب در رفتار مشتریان